Landgoed Brakkesteyn

Een rijk verleden

Landgoed Brakkesteyn dateert al uit 1654 en kent daardoor een rijk verleden. Door de eeuwen heen heeft het landgoed verschillende bestemmingen gekend en er is meerdere malen uitgebreid.

Landgoed Brakkesteyn heeft vandaag de dag een functie als bijzondere evenementenlocatie waar allerlei soorten ontmoetingen kunnen plaatsvinden.  Dit maakt dat u op elk moment van de dag kunt genieten van onze service en gastvrijheid en u op het landgoed kunt bijeenkomen, vieren en trouwen!

Ons Landhuis is een uitzonderlijke vergaderlocatie te noemen, waar zakelijk en modern perfect samen gaan met de monumentale charme. Landgoed Brakkesteyn is een oase van rust in het stadspark van Nijmegen en is in zijn geheel af te huren of per zaal. Er zijn diverse ruimtes van verschillend formaat, geschikt voor kleine workshops en intieme vergaderdiners tot aan grote plenaire vergaderingen. Ons team adviseert u graag over een passende ruimte en de juiste setting en sfeer die past bij het doel van uw bijeenkomst.

Het koetshuis is een landelijke en warme locatie en leent zich perfect voor een buitengewone bruiloft. Het authentieke koetshuis is ruim 100 jaar oud en door de paardenstallen, Franse tuin met gazon en de prachtige eikenbomen een trouwlocatie met karakter.

In de zomer is het koetshuis standaard voorzien van grote stretchtenten waardoor de locatie gemakkelijk kan worden uitgebreid. Met mooi weer kunnen jullie elkaar het jawoord geven in de buitenlucht. Onder de eikenbomen of in de Franse tuin, er zijn meerdere prachtige plekken voor een ceremonie naar jullie wens.

2 feest.jpg

• Tuin
  • Volledig ingericht

Contactformulier