Breepark

Onbegrensde mogelijkheden aan de rand van Breda

Breepark is hét vrijetijdsgebied aan de rand van Breda waar je de allergaafste evenementen, beurzen en festivals meemaakt. In Breepark kan iedereen doen, wat hij of zij leuk vindt. In Breepark bekijk je de nieuwste films in megabioscoop Kinepolis, shop je jouw hardloopoutfit bij sportwinkel Decathlon of ga je de strijd aan op de bowlingbaan en in de lasergame of escaperooms bij Vier Hoog Breda. Maar ook voor de stevige trek ben je in Breepark aan het juiste adres. Zo eet je een hapje bij McDonald’s, restaurant Vandaag, 5th Avenue of Happy Italy.

Een groot evenement organiseren?
De 8.300m2 grote evenementenhal is ideaal voor een beurs, groot muziekevenement, bedrijfsfeest en meer. Zo biedt Breepark inmiddels plaats aan nieuwe en terugkerende evenementen als Tiësto presents CLUBLIFE, ART BREDA, K3, Radical Redemption en de Businessdagen West-Brabant. Maar ook TV producent Endemol Shine weet Breepark te vinden.

Eindeloos combineren
De grote congreszalen, kleinere vergaderruimtes, ruime ontvangstruimtes en foyer zorgen er voor dat er voor iedere bespreking of activiteit wel een passende ruimte is. Door de grote ramen kijk je uit over het natuurgebied van Breepark of over de evenementenhal. De ruimtes zijn voorzien van alle moderne faciliteiten.

Met het ruime aanbod aan horecagelegenheden en entertainment kun je in Breepark je dag geheel invullen. Eerst een plenaire presentatie in één van onze vergaderruimtes en daarna een borrel in Happy Italy of restaurant Vandaag? We kijken graag samen met je naar de onbegrensde mogelijkheden.

Ontmoeten in Breepark
Doen wat je leuk vindt. Ontmoeten, vergaderen, presenteren, feesten, actief bezig zijn, elkaar inspireren en samen plezier maken! Het team van Breepark is actief en creatief om samen het beste arrangement te bepalen en te organiseren. Of dat nu een vergadering is voor vier personen, congres van honderd man of vakbeurs met duizenden bezoekers. We hebben de ruimte(n), en dat laten we graag zien! Stuur een e-mail naar events@breepark.nl of bel 076-76 304 76.

2018 0311 Radical Redemption in Breepark (21).jpg
Experience Design Event in Breepark _03.jpg
ZPRESS Businessdagen in Breepark.JPG
Experience Design Event in Breepark _48.jpg